Orlando nas Ferias LLC – Florida Company

ORY VIAGENS LTDA – CNPJ: 32.350.631/0001-27

Termos e Condições para aluguel de casas:

 

ACCIDENTAL DAMAGE PROTECTION – Taxa padrão de $60 (60 dólares americanos) + impostos por estadia. Se o hóspede notar algum dano/irregularidade em sua chegada, é da responsabilidade do mesmo contactar a Orlando nas Férias num período de 24 horas e reportar esses problemas via e-mail para: [email protected]. No caso de ocorrer qualquer dano, o hóspede deve relatar o dano antes da data de check-out. Roupas de cama e toalhas, e atos negligentes NÃO estão cobertos pelo Accidental Damage Protection.

PAGAMENTO VIA CARTÃO DE CRÉDITO – Em acordo com as leis do estado da Flórida, a Orlando nas Férias detém o direito de cobrar o cartão de crédito fornecido para cobrir qualquer dano que NÃO for coberto pelo Accidental Damage Protection ou que NÃO for reportado pelo hóspede até a data de check-out. Como por exemplo, mas não limitado a, danos, vandalismo, negligência, reparos, aquecimento da piscina, quebra de itens, acúmulo excessivo de lixo, manchas e sumiço de itens que ocorram durante sua estadia na casa.

CHECK-IN – Horário de check-in na propriedade é as 4:00 PM. No caso de check-in após horário de expediente, reembolsos ou descontos não serão dados. Nós oferecemos dois procedimentos e o hóspede concorda em seguir o horário de check-in de acordo com as regras abaixo:

Online: Para que seja concedida toda a informação de acesso à propriedade antes da data de check-in, a reserva deve ser paga com o máximo de 30 dias antes da data de check-in, e todos os documentos devem ser assinados por e-mail ([email protected]) ou fax (+1-407-545.2323), com a cópia de um documento de identificação válido, uma cópia frente e verso do cartão usado para a reserva. Métodos de pagamento aceitos são cartões de crédito/débito, boleto, transferência bancária ou pagamento em dinheiro. Hóspedes que optem por esse meio de pagamento precisam vir pessoalmente ao nosso escritório, e a informação de acesso será providenciada via e-mail.

CHECK-OUT – Horário de check-out é às 11:00 AM. Nenhum reembolso ou descontos serão dados se ocorrer check-out antes das 11:00 AM. Hóspedes concordam que se ele ou ela falhar em deixar a propriedade até as 11:00 AM no dia de check-out, uma taxa equivalente a metade do valor de uma noite será cobrada no cartão de crédito fornecido. Qualquer check-out em horário mais tarde que o estabelecido deve ser autorizado pela Orlando nas Férias com antecedência e é disponível apenas até às 4:00 PM, após isso será considerada mais uma diária.

CANCELAMENTO – No caso do hóspede não aparecer (hóspede não chegar na casa na data de check-in) ou se o requerimento de cancelamento da estadia for menor que 30 dias antes da data de check-in, 100% do valor da reserva será cobrado do cartão de crédito fornecido. O hóspede só será reembolsado parcialmente se o cancelamento for feito com pelo menos 30 dias de antecedência da data de check-in. Não haverá reembolso para o cancelamento de qualquer serviço de concierge após o pagamento ter sido efetivado.              

ENTRADA – NÃO HAVERÁ reembolso da entrada, independente de quando o cancelamento for feito.

MODIFICAÇÃO NA RESERVA – Todas as modificações estão sujeitas a disponibilidade. Todos as mudanças na reserva solicitadas com mais de 30 dias da data de check-in irão culminar com uma multa equivalente a uma diária da reserva original e o valor da reserva original deve ser pago completamente para que seja garantida a modificação. Todas as modificações na reserva solicitadas com menos de 30 dias da data de check-in, serão consideradas como CANCELAMENTO e serão sujeitas a política de CANCELAMENTO.

DOCUMENTOS REQUERIDOS –
Para que seja validada a reserva, o hóspede deve enviar-nos por e-mail para [email protected] os seguintes documentos: (i) uma cópia assinada do documento Rules & Regulations Agreement; (ii) uma cópia legível de um documento de identificação com foto do portador do cartão de crédito; (iii) uma cópia legível frente e verso do cartão de crédito usado para a reserva.

POOL AND SPA – NÃO HÁ SALVA-VIDAS NA PISCINA, NADE A SEU PRÓPRIO RISCO – É proibido correr e a realização de “brincadeiras” perigosas na área da piscina, uma vez que isso pode causar danos sérios às pessoas presentes. O sistema de aquecimento da piscina e os equipamentos da piscina não devem ser mexidos pelos hóspedes. Note que não temos controle sobre o aquecimento da piscina não estar funcionando em uma eventualidade, e caso isso ocorra, contate-nos imediatamente. O aquecimento da piscina está disponível sob pedido prévio (24 horas antes), pelo período mínimo de 3 dias, por uma taxa de $35 (trinta e cinco dólares americanos) + impostos por dia. Aquecimento da piscina não autorizado resultará em cobrança no cartão de crédito fornecido. Jacuzzis que ficam acima do chão estão excluídas dessa taxa.

POLÍTICA DE ANIMAIS DE ESTIMAÇÃO –
Para a conveniência de outros hóspedes e com o intuito de prover uma acomodação o mais higiênica possível, animais de estimação não são permitidos. No caso do hóspede trazer um animal de estimação sem autorização prévia, será cobrada uma multa de $500 (quinhentos dólares americanos) no  cartão de crédito fornecido por cada animal de estimação e qualquer mancha ou dano causado pelo animal de estimação. A única exceção será para Cães de Serviço. Nesse caso, uma identificação válida do animal deverá ser providenciada e uma taxa não reembolsável de $250 (duzentos e cinquenta dólares americanos) + impostos será cobrada.

TABAGISMO – É proibido fumar nas propriedades, tanto dentro da casa quanto no pátio/área da piscina. No caso de um hóspede fumar na casa, haverá uma multa não reembolsável de $500 (quinhentos dólares americanos) + impostos cobrado no cartão de crédito fornecido.

LIXO/REMOÇÃO DE LIXO –
O hóspede é responsável por esvaziar os lixos e descartar os sacos de lixo em local apropriado do condomínio (varia dependendo do condomínio). Haverá uma taxa adicional de $100 (cem dólares americanos) + impostos cobrados no cartão de crédito fornecido por excesso de lixo deixado na casa.

AR CONDICIONADO – O hóspede concorda em não configurar o ar condicionado abaixo de 70°F (setenta graus Fahrenheit) or above 78°F (setenta e oito graus Fahrenheit).  Quando o ar condicionado estiver sendo usado nós exigimos que todas as janelas e portas estejam fechadas para que seja reduzida a umidade e economize energia.

SEGURANÇA/EMERGÊNCIA – No caso de situações que ameaçam a integridade física, por favor ligue para a polícia (911).
Para sua segurança, assegure-se de que todas as janelas e portas estão fechadas e trancadas a todo o tempo. O proprietário da casa e a Orlando nas Férias não são responsáveis por qualquer dano, objetos perdidos ou roubados na propriedade. É de responsabilidade do hóspede manter a casa segura quando deixar a mesma. Orlando nas Férias tem o direito de acesso à propriedade em todo o período da estadia do hóspede. Quando necessário, nós sempre informamos ao hóspede o nome do pessoa que irá contactar ele, como por exemplo: encanador, pedreiro, equipe de limpeza, etc. Se qualquer pessoa não autorizada tentar comunicar-se com você, por favor ligue-nos imediatamente. Não dê acesso à nenhuma pessoa não autorizada na casa.

HÓSPEDES EXTRA – O hóspede declara estar ciente do número limite de hóspedes na casa durante o período de aluguel da mesma.

LIMPEZA OBRIGATÓRIA – A taxa de limpeza cobrada na reserva está associada a limpeza após o hóspede sai da casa. O hóspede declara estar ciente de que qualquer taxa de limpeza ou qualquer limpeza adicional paga por ele não incluí acúmulo excessivo de lixo que necessita ser removido e danos ou manchas no carpete ou algum outro móvel que precisará ser limpo/removido ou reposto. As taxas de limpeza são as seguintes: Casa de 2,3 ou 4 quartos: $145 + impostos; Casa de 5 quartos: $165; Casa de 6 ou 7 quartos: $185 + impostos; casa de 8 ou 9 quartos: $200 + impostos.

LIMPEZA ADICIONAL OBRIGATÓRIA – Para reservas com mais de 20 dias de estadia, uma limpeza obrigatória será automaticamente adicionada à estadia e uma taxa adicional de limpeza extra será automaticamente cobrada na reserva. O dia e horário da limpeza adicional será agendada entre o hóspede e a empresa de manutenção da casa. O hóspede concorda em deixar a equipe de limpeza ter acesso a casa para a realização da mesma.

INTERNET – Como cortesia, todas as casas possuem Internet Wi-fi. Esse serviço não está sob nosso controle, e não podemos nos responsabilizar por qualquer interrupção ou baixa velocidade desse serviço. Contudo, o time da Orlando nas Férias irá garantir que a empresa provedora do serviço esteja ciente do problema para tomar as medidas cabíveis.

ACHADOS E PERDIDOS – Orlando nas Férias não será responsável por quaisquer itens deixados na propriedade ou no resort pelo hóspede. Como cortesia, nós iremos notificar o hóspede por e-mail sobre o item esquecido na propriedade e guardar o mesmo por até 30 dias (30 dias corridos) para que o hóspede busque o item em nosso escritório ou para que seja enviado à um endereço de escolha do hóspede, pelo custo de $20 (vinte dólares americanos) + despesas de correio + impostos. Se o item for deixado por 30 dias ou mais, o hóspede concorda que a Orlando nas Férias tem o direito de doar o mesmo. Se o hóspede desejar que o item seja buscado por terceiros em nosso escritório, o hóspede deve enviar uma autorização escrita com o nome completo da pessoa que irá buscar o item.

CHURRASQUEIRA – Uma taxa de $35 (trinta e cinco dólares americanos) + impostos será cobrado caso o hóspede queira usar a churrasqueira disponível nas propriedades (cilindro de propano ou carvão não estão incluídos). Por favor note que nem todas as propriedades possuem uma churrasqueira disponível na mesma, e por conta disso, a Orlando nas Férias oferece churrasqueiras para aluguel por uma taxa de $75 (setenta e cinco dólares americanos) por semana + impostos – refil de propano não está incluso.

PEDIDO DESNECESSÁRIO DE VISITA – Antes de pedir uma visita a propriedade, por favor tenha certeza de checar o nosso guia “Welcome Display” e nosso “Appliances Guide” disponível na propriedade. Se uma visita de serviço à propriedade for requerida pelo hóspede desnecessariamente, o custo dessa visita será cobrado no cartão fornecido. Por exemplo: um técnico é enviado para consertar uma máquina de lavar-roupas que na verdade estava funcionando, ou uma unidade do ar condicionado que supostamente não estava funcionando quando na verdade era só uma questão de configurar o termostato da mesma corretamente.

TAXA DE ADVOGADO – Se o proprietário da casa contratar um advogado por conta da violação dos termos e condições deste contrato, o hóspede irá se responsabilizar por todos os custos e taxas do advogado decorrentes independente de ocorrer uma ação legal ou não. O proprietário e o hóspede abdicam do direito de demandar um julgamento por júri por conta de qualquer ação judicial entre o proprietário e o hóspede.  

ACORDO ARBITRÁRIO – Qualquer controvérsia ou reivindicação que surja ou seja relativa a esse contrato, ou o violação do mesmo, deve ser acertado por arbitragem, de acordo com a “Commercial Arbitration Rules of the American Arbitration Association”, e o julgamento pelo árbitro pode ser feito em qualquer corte que tenha sua jurisdição.                 

 

Terms & Conditions for Guest renting a vacation property

All bookings accepted are subject to these terms and conditions

Guest/credit cardholder must review and agree with all rental rules of this agreement, initial each page and sign. Please send back to us by e-mail at: [email protected] or fax it to: (407) 545 2323.

  1. ACCIDENTAL DAMAGE PROTECTION – Standard fee $60.00 plus tax per stay. Should you notice any damage/irregularities upon your arrival, it is your responsibility to contact us within 24 hours and report those issues in writing via e-mail to: [email protected]If any damage occurs during your stay, you must also report such damage before the check out date.  Linens & Towels, Vandalism, and Negligent Acts are NOT covered by this accidental damage protection.

 

  1. CREDIT CARD PAYMENT – In accordance with Florida State Law, Orlando nas Férias reserves the right to charge the credit card provided to cover any damages that are NOT covered by the accidental damage protection or NOT reported by the Guest until the check-out date. Such as but not limited to damages, vandalism, negligence, repairs, pool heating, breakages, excessive trash removal, stains & missing items that occur during your stay in the house.

 

  1. CHECK-IN-  Check in time at the property is 4:00 PM. In the case of check-in time after business hours, refunds or discount will not be provided. We offer two procedures and guest agrees to follow check-in time as follows:

ONLINE:  To be granted all the access information to the property before the check-in date, the reservation must be fully paid within the maximum of 30 days prior to check-in date, and all documents must be sent signed by email ([email protected]) or fax (+1-407-545.2323), with a copy of valid photo ID, and copy front and back of the credit card used for the reservation. Payments methods accepted are credit/debit card, transfer funds (Bank of America), personal/cashier check or money order. Guest who opts for this procedure is not required to come to our office location, as the access information will be granted by email.

 

  1. CHECK-OUT – Check-out time is at 11:00 AM.  No refunds or discounts will be provided if checking out before 11:00 AM. Guest agrees that if he or she fails to vacate the property by 11:00 AM on the check-out day, a fee of the amount of half of the nightly rate will be charged to the credit card on file. Any late check-out must be authorized by Orlando nas Férias in advance and is available until 4 PM only, after that it will be considered an extra night.

 

  1. CANCELLATION – In the case of a “no-show” (guest fails do appear at the scheduled check in date) or if the guest’s request cancellation for the rental property is less than 30 days prior to the check-in date, 100% of the reservation amount will be charged on the credit card provided. Guest will only be entitled to a partial refund if their cancellation is made at least 30 days prior to the check-in date. There will be NO REFUND for the cancelation of any concierge services after payment has been made at any time.

 

  1. DOWN PAYMENT – There will be NO REFUND of the down payment, regardless of when the cancellation was made.

 

  1. BOOKING MODIFICATION – All modifications will be subjected to availability. All booking changes requested more than 30 days prior to the check-in date, will incur a penalty equal the amount of one-night rate of the original reservation and the amount of the original reservation shall be paid in full for the guarantee of the modification. All booking modifications requested less than 30 days prior to the check-in date, will be considered a CANCELLATION and will be subjected to the CANCELLATION policy.

                                                                                                              

  1. DOCUMENTS REQUIRED: In order to validate the reservation, guest must send to us by email to [email protected] all requirements: (i) a signed copy of the Rules & Regulations and the Agreement; (ii) a legible copy of identification document with picture from the credit card holder;(iii) a legible copy front and back of the credit card used for the reservation. If a new credit card is provided as a new payment method, guest must send all documents required in reference of the new credit card as well. Please note that your credit card will be validate.

 

  1. POOL & SPA – NO LIFEGUARD ON DUTY, SWIM AT YOUR OWN RISK –  No running or horseplay in the pool and deck area, as this may cause serious injury.  Pool Heating & Equipment are NOT to be tampered with by Guests.  Please note that we do not have control over pool heating not working for any reason and in such case, contact us immediately.  Pool heating is available upon request (24 hours in advance), minimum of 3 days, for a fee of USD$35.00 (Thirty-Five U.S. Dollars) plus tax per day. Unauthorized pool heating will be charged on credit card on file. Above ground Hot Tubs (Jacuzzi) are excluded from the fee.

 

  1. PET POLICY: For the convenience of other guests and in an effort to help us provide the most sanitary accommodations available, pets are NOT permitted.  In the event that you bring a pet without previous authorization, your credit card will be charged a non-refundable penalty fee of USD$500.00 USD (Five Hundred U.S Dollars) plus tax per pet and any stain or damage caused by the pet. The only exception will be for Service Dogs. In this case, with the valid identification of the pet must be provided and a non-refundable pet fee of USD$250.00 (two hundred and fifty U.S Dollars) plus tax will be due.

 

  1. SMOKING – This property is 100% smoke-free.  Absolutely no smoking is allowed in the house.  In the case of smoking in the house, there will be an additional non-refundable fee of $500.00 USD (Five Hundred U.S Dollars) plus tax charged to the credit card on file.

 

  1. TRASH/TRASH REMOVAL- You will be expected to empty full trash bins and dispose of garbage bags in appropriate compactor (varies per communities).  There will be an additional USD$100.00 (One Hundred U.S. Dollars) fee plus tax charged to the credit card on file for an excessive amount of trash left in the house.

 

  1. AIR CONDITIONING-  Guest agrees not to set the temperature lower than 70ºF or above 78ºF degrees. When the AC is being used we request that all windows and doors be closed in order to reduce humidity and to save energy.

 

  1. SECURITY-/ EMERGENCY. In the case of life-threatening situations, please call 911.

Guest is aware that we have an emergency email to contact us after business hours: [email protected] or through the phone number +1 (407) 545 2323

For your safety, please make sure to keep all windows and doors closed and locked all the time. Landlord and Orlando nas Férias are not responsible for damages, lost or stolen personal or property items. It is the guest responsibility to properly secure the house when leaving the property. Orlando nas Férias reserves the right to have access to the property at all times during guest stay. When needed, we always inform our guest the name of the person who will contact them, such as: plumber, handyman, cleaning crew, etc.  If any unauthorized person tries to communicate with you, please call us immediately. Do not give access to any unauthorized person to the house.

 

  1. EXTRA GUESTS: Guest is aware of the limit number of guests allowed in the property during rented period.

 

  1. MANDATORY CLEANING: The cleaning fee charged on the reservation is related to the final cleaning after guest check-out. Guest(s) is aware and agrees that cleaning fee or any other additional cleaning that has been paid does not include the excessive amount of trash that needs to be removed and damages or stains on the carpet or any other furniture that will need to be clean/removed or replaced. The Cleaning fees are charged as follows: (i)Eight & Nine Bedroom: $200.00 plus tax (ii)Six & Seven Bedroom: $185.00 plus tax; (iii)Five Bedroom: $165.00 plus tax; (iv) Four & Three Bedroom: $145.00 plus tax.

 

  1. MANDATORY ADDITIONAL CLEANING FEE: For bookings with more than 20 (twenty) days of stay, a compulsory cleaning service will be automatically added to your stay, and an extra cleaning fee will be automatically charged on the reservation.  Time and date for the additional cleaning will be scheduled between guest and property Management Company. Guest(s) agrees to allow the cleaning staff to have access to the house.

                                                                                                 

  1. INTERNET: Complimentary Wi-Fi internet service is available at all properties. The service is not under the control of Orlando nas Férias and if any service interruptions or slowdown may occur Orlando nas Férias cannot be held responsible. However, Orlando nas Férias team will ensure the service provider is aware and taking the proper actions regarding any eventual issues.

 

  1. LOST & FOUND: Orlando nas Férias will not be held responsible for any items left at the property or resort from the guest (s). As a courtesy, Orlando nas Férias will notify guest by email about the item found in the property and hold it for up to 30 days (thirty consecutive days) for guest to pick up at our office location or have it delivered to guest address choice, for a service fee of $20.00 plus the mailing costs plus tax. If items are left for 30 days or more unclaimed, Guest agrees that Orlando nas Férias has the right to donate the item. If Guest requests a third party to pick up the item, Guest must send a writing authorization with the full name of the person who it will be picking up the item.

 

  1. BARBECUE GRILL: A $35.00 (thirty-five U.S Dollars) fee plus tax is required for the usage of the grill available at the properties (propane tank or charcoal not included). Please note, not all properties have a grill available onsite, for that reason, Orlando nas Férias offers an electric grill rental for $70.00 (seventy U.S dollars) plus tax for your stay.

 

  1. UNNECESSARY SERVICE REQUEST: Before asking for a service visit, please make sure to check our Welcome Display & our Appliances Guide available at the property. If a service visit to the property is requested by the guest unnecessarily, the cost of such visit will be charged to the guest credit card on file. For example: technician requested to fix a washer that is working properly, or an AC unit said to be not working, but it was only a wrong set up on the thermostat.

 

  1. ATTORNEY’S FEES: If LANDLORD employs an attorney due to Guest’s violation of the terms and conditions of this agreement, GUEST shall be responsible for all costs and reasonable attorney’s fees as incurred by the landlord whether or not suit is filed. LANDLORD and GUEST waive the right to demand a jury trial concerning any litigation between LANDLORD and GUEST.

 

  1. ARBITRATION AGREEMENT: Any controversy or claim arising out of or relating to this contract, or the breach thereof, shall be settled by arbitration in accordance with the Commercial Arbitration Rules of the American Arbitration Association, and judgment upon the award by the Arbitrator(s) may be entered in any court having jurisdiction thereof.

 

Orlando nas Férias LLC and Guest agree that the rent of the property is a transient accommodation (short-term rental) in accordance with Chapter 509, Florida Statutes, and other applicable laws governing public lodging establishments.

Guest/credit cardholder agrees with all rental terms, agrees to provide all required documents, sign bellow and send agreement back to us in order to receive the booking confirmation. Noncompliance of all requests above, will result in no access to the property. Unfortunately, we will not be able to accommodate any guest without agreeing with full terms of our rental rules and regulations specified above, no exception. If we do not send you your booking confirmation, please contact us at: [email protected] or call us at (407) 545 2323 from Monday to Friday 09 am to 5 pm. We kindly appreciate your cooperation.

I HEREBY CERTIFY THAT ALL INFORMATION GIVEN BY ME ARE TRUE AND COMPLETE TO THE BEST OF MY KNOWLEDGE, AND I FULLY UNDERSTAND AND AGREE TO FOLLOW WITH ALL TERMS AND CONDITIONS OF THIS AGREEMENT.